Tuesday 13 September 2011

Ahlan Wasahlan ke KRU kepada Mahasiswa/i baru





Assalamualaikum...

Selamat kembali ke UTM kepada seluruh warga KRU ktc yang dikasihi dan disayangi. Semoga kita lebih bersemangat untuk menempuh hari2 yang mendatang sambil mencari keredhaannNya.

Ahlan Wasahlan di ucapkan kepada Mahasiswa/i yang baru menjejakkan kaki ke UTM skudai ini. Kami warga KRU ktc sentiasa membuka pintu menerima kedatangan Mahasiswa/i yang baru untuk sama2 berukhuwah di jalanNya.

Untuk pengetahuan Mahasiswa/i yang baru, Matlamat utama kelab ini adalah untuk menyemai rasa cinta mahasiswa/i dengan 'islam ad-deen' dimana kami mengajak anda untuk beriadah, bersukan, berniaga, bersosial dengan berlandaskan syara'. Penyertaan KRU bukanlah terhad kepada golongan tertentu sahaja, malah kami sangat mengalu-alukan mahasiswa/i yang ingin bersama kami tidak kira siapa/berlatar belakang apakah anda.

Pelbagai aktiviti telah sama2 kami laksanakan di samping mengeratkan lagi ukhuwah di antara warga KRU itu sendiri (^_^). Antara aktiviti kami adalah seperti Iftar, qiamullail, beriadah, berkayak, kem, bengkel software learning dan macam2 lagi.

Kami warga UTM menjemput adek2 mahasiswa/i yang baru untuk sama2 turut bersama kami berukhuwah fi sabilillah. Pintu kedatangan adek2 sentiasa di buka dari kami warga seluruhnya.

Untuk pendaftaran, Mahasiswa/i baru bole la mendaftar pada malam pengenalan kelab di booth kami iaitu booth KELAB REMAJA UKHUWAH.

InsyaAllah, bersama kita memperkasa Mahasiswa/i dengan berukhuwah.
wassalamualaikum wbt..

dari kami KELAB REMAJA UKHUWAH =)

No comments:

Post a Comment